Usch vad det känns jobbigt igen

Hej

det gör så förbenat ont och så mår jag lite sämre psykiskt, det som får mig att må sämre är att jag återigen är handikappad och inte kan göra nåt, så fort jag rör armen så gör det ont och det gör så att jag inte kan hjälpa till och bara blir stillasittande äsch vad jobbigt det är. men det är som fredrik säger det är klart att man mår dåligt psykiskt när nåt sånt här händer oavsett om man mår sämre psykiskt innan. men vad f-n nu tycker jag att det räcker för just när jag börjat må bättre så kommer det här och man slås ner i skorna igen. ,men tittar jag på mina älsklingar så känns det bättre

ludde och fredrik i säfsen
 
ha det gott kramar anna

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej på dig vännen!Ja jag skulle ochså må dåligt om man var halvt handikappad!Men du är i alla fall den enda jag känner som plockar klart smågodis med barnen med bruten arm!!!!Kram på dig!

Jag var lite nervös att du skulle svimma kan jag erkänna!

2009-02-22 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0