Utkast: Hej Igår ...

Hej

Igår bestämde vi oss för att inte åka till Thailand, jag klarar inte av det som det är nu och vi måste avboka resan nu så det är jättesorligt och det känns så orättvist att jag inte kan få lugn och ro i mitt liv. Varför kom detta nu när vi skulle åka till Thailand? Jag vill må bra, och jag kämpar varje dag för att det ska bli bra. just nu är allt bara blää.Jag vill verkligen åka till Thailand men jag kan inte, jag är för rädd för flygresan jag vet ju inte hur det blir. Jag är lite flygrädd ,men det är inte det, det är för tänk om jag skulle drabbas av en panikångestattack i flygplanet, så vet jag inte vad jag ska ta mig till jag sitter ju 10000 meter upp i luften i ett plåtrör i 10-11 timmar. Man tror verkligen att man ska dö och den känslan är vedervärdig och den som aldrig har upplevt nåt sånt vet heller inte hur vidrigt hemskt det är. Jag kräver inte att ni ska förstå den känslan men jag vill att ni förstår mig hur jag mår nu. Jag vet att det finns ett ordspråk: "Vill man så kan man" men det stämmer inte in på mig just nu. Livet är inte rättvist jämt men jag ska hitta en väg som leder mig rätt.
Ja man kan förundras av livet och dess prövningar.  Sen jag vill avsluta med några bilder på mina godingar som gör mig jätteglad, tur att dom finns. 

Mysstund i mamma och pappas säng. 


Ludde har kommit in i puberteten eller nja han vill iallafall. Här har han ritat mustach på sig själv, godingen.


Min söta lilla prinsessa


Ha det gott kramar Anna

Kommentarer
Postat av: cina

Hejsan Anna.Skönt att du ringde mej idag å berättade.

Vi prata i 1 1/2 timme om allt mellan himmel å jord.

Det känns jättebra att veta anledningen å jag förstår nu hur du mår.Visst det är som min bästa Fredde säger:Thailand står ju kvar.Det som gäller nu är ju att du ska ta hand om dej å kämpa vidare.Ja vet själv hur det är när man mår dåligt,mensom du sa jag visste orsaken.Det gör inte du.Vi älskar dej av hela vårt hjärta å tack för att du finns

2009-02-10 @ 12:47:31
Postat av: Frida

vad skönt att ni har bestämt er gumman. tack för igår :) Puss, din bästa systerdotter, haha.

2009-02-10 @ 18:01:40
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

vad skönt att ni har bestämt er, kan förstå att det var ett jobbigt beslut att ta. men nu har ni tagit det och ni gjorde rätt tror jag, med tanke på hur du mår just nu. <3

2009-02-11 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0