Minisemester till Kolmården

Hej

Nu är vi hemkomna från Frimans där vi åt mat och planerade vi en minisemester ihop och det blir till Kolmården och en natt på vildmarkshotellet så det bli kanon. Idag var Frida, mor och far här och hälsade på som jag skrev tidigare och imorgon så ska jag bli sysselsatt med att riva tapeter i hennes nya lya, kul värre hmm. Nää det ska bli kul och ännu roligare att umgås med min systerdotter hon är såå himla go. 
Frida tipsade även om Romme skidanläggning, det har Fredrik och jag inte ens tänkt på så jag tror att vi åker upp med pupplan på Lördag det tar bara ca 1 timme så det är ju perfekt då kan hon och jag öva lite mer. Vi ska försöka få med oss Katrin, Chrille och Simon då blir det lite roligare och då kan jag och Katrin åka tillsammans för vi ligger nog på samma nivå. 

Åhh nu är det ett program om hemförlossningar, kvinnor som föder hemma själva och det känns kanske enligt min mening rätt fel för vad gör man om det blir något riktigt fel och barnet dör man måste då anklaga sig själv rätt mycket att man inte födde sitt barn på ett sjukhus där det finns kunning personal och bra teknisk utrustning. Visst kan det gå väldigt fel på ett sjukhus också men man är ju ändå där hjälpen är som bäst ifall det skulle gå snett. Eller vad säger ni? Jag själv blir jag bara mer sugen på en trea så jag kanske inte ska se på såna här program. Ja det ärr ju som sagt inte aktuellt för tillfället så jag får väl drömma lite tills vidare, ja nu ska jag fortsätta att  titta på TV.

Ha det gott många kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0