Spola kröken!

Hej!
Nu eftersom att jag äter min medicin så får/kan jag inte intaga några alkoholhaltiga drycker. Men jag ska faktiskt vara ärlig mot er och säga att det gör faktiskt inte alls så mycket. Det är rätt skönt. Så nu mina nära och kära så kan ni utnyttja mig som fyllechaffis, men allt har ju ett pris "It´s gonna cost you" Mohaaa. Tänk att jag ska inte dricka en droppe på kanske ett helt år, fatta när jag dricker första gången efter det. Ja ja nu låter det som jag är värsta stordrickarn och det kan jag lova det är jag långt ifrån. Att dricka alkohol och bli redig berusad har eller är inte min starka sida, jag är mer en "mysfredagsglasvin" fattar ni? alltså ta ett glas vin till middagen på fredan.

Ja nog talat om alkoholen. Jag har nyss lärt mig av min mentor och systerdotter hur man lägger in ett "youtubeklipp"
och jag kan säga att Sonja Alden är fantastisk låtskrivare och sångerska. Så nu ska jag gosa med min underbara man fast han har inte duschat än snuskigt va? men det kan jag nog ta på mig för att jag gjorde slut på allt varmvatten när jag hade min lilla "spa stund" i duschen tidigare i kväll. Han ska snart hoppa in i duschen så vi kan mysa sen. Skriver mer imorron.

Ta hand om er, tusen pussar Anna




Kommentarer
Postat av: Frida

ja, jag håller verkligen med om att låten är jättefin <3

2009-02-03 @ 23:35:21
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0