Utkast: Hej ...

Hej

Nu ska jag inte ha min mitella alls längre och det var ödet som bestämde det för jag eldade nämligen upp den av misstag. Jag skulle in och duscha och la den på byrån och glömde bort att jag satt dit ett värmeljus och då fjuttade den eld så jag fick slänga in den i handfatet men det sprätte typ plast/gummi på fingrarna och det gjorde ont, lite olyckligt men det gick bra. Nu ska jag klara mig utan den, men det är ju meningen.

Barnen och fredrik var och badade idag, jag var såklart med men jag badade inte. Sen körde jag Tuva till farmors jobb och lämnade henne där för dom skulle gå ner på hembygdsgården och fika och sen fick hon en lite skrivbok med tillhörande pennor. Jag, Fredrik och Ludwig åkte och handlade på Dompan sen städade vi lite när vi kom. Så nu har vi ätit kvällsmat och kollar på "2½ män". Det är så himla roligt. Sen ska vi bädda rent i våran säng och sen ska jag in i duschen, skööönt . Rena lakan och nyduschad ni vet alla hur skönt det är att lägga sig i nybäddad säng och nyduschad.

Några härliga bilder på min familj








Ha det gott kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Anna, jag saknade en bild på dig!

2009-02-26 @ 21:11:46
Postat av: katrin

Ja då var det verkligen dax att den skulle bort!! Sov nu så gott i nya lakan, ny duschad och.... Kramar!

2009-02-26 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0