Varför blev det just jag?

Hej

Ska bara göra ett snabbt inlägg, tänkte bara skriva nåt så otroligt stärkande som min älskade Fredrik sa till mig

Jag sa bara att jag tyckte det var orättvist att just jag skulle få detta av alla mina underbara systrar, första tvångstankar sen Panikångesten hade det inte räckt med tvångstankar? Då sa han att du fick det för att du är starkast, snyggast och bäst, ta inte illa upp nu mina storasystar, men visst var det fina stärkande ord? och det ligger nog lite sanning i det eller kanske rätt mycket sanning vad tror ni?
Det fick mig att tänka positivt, jag vet att vi kommer leva lyckliga ända tills vi blir 100 år. Bra va?

Måste bara berätta vad min underbara unge Ludde sa till Fredrik när dom släppte av mig på lasarettet i Fredags med min brutna arm, det löd: Pappa, tror du mamma kommer att klara sig? Då var han orolig för sin kära mor lillplutten.
Åhh vad jag älskar min familj.

Nu verkar till synes väldigt lugn liggandes i vår säng


Kommentarer
Postat av: mimmi

Fint sagt av far och klockrent av son!

2009-02-25 @ 22:38:43
Postat av: birgitta

ja, vi utsätts för prövningar här i livet. Det är tur att det finns kärlek som stärker dessa.

2009-02-26 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0