Vårt bröllop 070818

Hej

070818 var dagen då jag blev fru Svensson så därför tänkte jag berätta för er om vår tredje bästa dag i vårat liv, Vår BRÖLLOPSDAG! Dom andra två var när Tuva och Ludwig kom till världen. Ja det var mycket planerande, mycket tid och mycket pengar men massor av glädje och på ett bröllop så finns det massor av kärlek så klart och tårarna stod mest mina systrar, kvinnliga vänner och så klart min egen kära mor för. Ja man kan säga att det var en glädjens dag för oss. Min syster Maria var min brudtärna och hennes man Tom var bestman. Våra barn var brudnäbbar. Toastmasterpar var Fredriks syster Jenny och hennes sambo Henrik. Vi var väl lite över 80 personer som alla bedrog till en sjudundrandes fest med en god middag som avslutades med en jättefin bröllopstårta kaffe samt avec. Gammal som ung, liten som stor dansade natten lång till Dj Sumpen var lokala superDJ. Allt var perfekt. Ett drömbröllop. 

Min syster Maria sjöng för oss i kyrkan "Du är allt" Sång och musik Sonja Alden

Maria skulle vilja sätta ut din sång men har inte videokameran hemma så det får bli med Sonja Alden istället

Lyssna och njut

 

Min kära Far Hasse


Min älskade dotter och hennes kusin Vera



Min kära mor Ulla


Här är mina kära systrar och deras män efter ett kanon uppträdande, det var helt fantastisk, I Love You all


Här är ett gäng fåntrattar men vi hade så roligt, denna lek ordnade min syster Maria


Min svärfar Ola blåser upp en ballong, verkar vara lite jobbigt.



Här är Erika, Maria, jag och min kusin Elisabeth


Min kära svärmor Eva och lillkussen Alma



Min kära syster maria som sjunger "Du Är Allt"



Här är vi nygifta


Vår fantastiske Toastmaster Henrik


Fredriks syster och vår fantastiska Toastmadame Jenny


Och slutligen ett kort jag fullkomligt älskar, här åker vi från kyrkan, visst är det fint?!


Ja nu vart det en massa kort fast jag skulle vilja visa er typ 200 till. Vi hade våra kompisar Erika och Joakim som våra fotografer och visst tog dom fina kort?!

Nu ska jag kolla på förlossningskliniken och mumsa ostbågar, namsigottsi.

Ta hand om er, tusen pussar och kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0