Vem där?

Hej

Nu har vi kommit hem, förmiddagen började med ett varmt solarium jag är så himla blek så tänkte att jag skulle se lite fräsch ut men det blev inte något häpnadsväckande resultat så jag tänkte ta ett besök senare i vecken eller nästa vecka då kanske det ger lite finare resultat. Jag vet att det inte är bra att sola men jag solar i solarium 1 högst 2 ggr om året. Sen duschade jag där och sminkade till mig lite och stack sen för att hämta Frida sen for vi upp till hennes lägenhet och skulle dra tapetar men som expert som man är så föreslog jag att vi skulle skrapa skarvarna bara men det hade vi inge verktyg för så vi åkte och åt lunch på Vallonen sen vidare hem till oss för att hämta lite grejer. Japp sen åkte vi upp till Fridas lägenhet och började skrapa för att senare spackla, så nu får vi se om mamma Birgitta gillar min idé för det är hon som ska tapetsera . Ja sen åkte vi till dagis och hämtade barnen och nu sitter dom och Frida och spelar "Vem Där" och äter sockerkaka och jag bloggar, det är fantastiskt med barnvakt så jag kan hålla min blogg uppdaterad. Tycker ni inte?

Här är mina godingar


Ha det gott, kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar dig och saknar dig.

2009-02-18 @ 20:44:06
Postat av: birgitta

ja, visst är det är dom små godingar. de har ju så bra föräldrar.

2009-02-18 @ 21:23:16
Postat av: katrin

Så söta alla tre!! Tänk om jag oxå skulle få lite sockerkaka... Kanske skulle bli frisk då! Kramar!!

2009-02-19 @ 07:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0