En tripp till Västerås

Hej!

Sitter och äter lite frukost,  Smörgås och honungste, kan ni tänka er jag har tyckt att honung smakat blää i hela mitt liv
och Fredrik tjatat att jag ska lära mig tycka om det men då har jag motargumerat honom och sagt lär dig äta senap för det är nåt som han verkligen inte tycker om, men det är inte samma sak säger han ja ja tillbaka till honungen.
Min terapeut sa åt mig Anna: ta lite honung i ditt te det hjälper att mjuka upp kroppen man blir len och mjuk i kropp och själ och när hon sa det EN gång gick jag hem och provade för jag ville gärna känna mig lugn och avslappnad och kan honung hjälpa mig så då är det bara tänka bort smaklökarna för ett tag och börja dricka. Jag kan säga att det inte var gott dom 2-3 första gångerna men sen så började jag verkligen gilla det. Nu tycker jag det är jättegott och jag tror att det verkligen hjälper mig. Fredrik har bara tjatat i flera år med jämna mellan rum sen träffar jag min goa terapeut och hon säger det en gång och jag gör som hon säger. Härligt va?

Jag nu ska vi göra i ordning oss och ta en tripp till Västerås Ludwig ska få välja en leksak för han har varit så duktig med sitt hemska äckliga pencillin (hur det nu stavas) sen ska Tuva och jag gå till Panduro (pysselaffären) hon ska köpa pyssel, hon älskar att pyssla och får mycket ideér av Philofix på Bolibompa, hon är superduktig., lik mor sin. Ha Ha.

Ha det så gott så skriver jag mer sen när jag kommer hem, nu ska jag ta hand om barnen som sitter och leker med bilar bilar, sötnosarna.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha Anna, du har blivit den nya bloggdrottningen :P puss på dig!

2009-01-31 @ 13:17:57
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

hoppas att både tuva och ludde är smarta att väljer det dyraste och finaste grejorna. det skulle jag gjort om mamma och pappa betalar puss

2009-01-31 @ 15:48:26
Postat av: Ännu en kommentar från din bästa syster

Kul Anna att du har hittat ditt "kall" med ditt "bloggande" Stackars Fredrik blir lidande hm hm... ha ha ha skojande bara. Det är ju toppen att det känns bra för dig och att du börjar hitta tillbaka till oss igen, att du mår bättre framför allt är det underbart och höra att du kan skratta igen och vara som "vanligt" igen du förstår vad jag menar.....Min älskade syster du har alltid varit ett stort stöd för mig i mycket och jag hoppas att du känner det samma när det gäller mig. Det som jag tycker är viktigt är; att var nöjd med sig själv, gilla läget det man är i nu och att det kan bara kan bli bättre och sist men inte minst att ALLTID våga vara sig själv och tro på sig själv. Älskar dig Anna!!! Ni är så fina på bröllopsfotot har många fina och härliga minnen när jag tänker tillbaka på just eran stora dag det var sååååååå kul.kramar

2009-01-31 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0