Fel vid Invigningen

Hej!

Jag skrev igår för första gången i min blogg och det blev fel, attans.
Jag förhandsgranskade innan jag publicerade det men sen skulle jag tillbaks till inlägget och vips då var det borta men jag lyckades hitta det igen och la ut det men då försvann endel av det jag skrivit, måste fråga bloggexperten Frida om detta. Ja ja nu ska jag avsluta "Invigningen"

Jag vet att jag har lång tid tillbaka och det jag behöver är massor av tid. Men jag behöver såklart massor av kärlek, glädje.
Men idag mår jag mycket bättre tack vare tabletterna, min läkare, min terapeut men också ett oerhört stöd från min underbara familj, Fredriks underbara  familj, mina omtänksamma, förstående vänner, mina härliga arbetskompisar och sen så klart mina underbara barn som bara finns där med så mycket positivt tänkande, sina härliga skratt som smittar av sig så himla lätt. Sen finns en mycket speciell människa med ett så stort hjärta, med massor av kärlek, trygghet och med ett hav av tålamod och förståelse som har gjort allt för att jag ska hitta tillbaka till mitt underbara liv, min förevigt älskade man Fredrik .


Kommentarer
Postat av: birgitta

visst är det härligt att få mycket och underbar kärlek! <3

2009-01-30 @ 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0