Smekmånad???

Hej!

Det är väl som smekmånad för mig och min blogg vill bara "blogga hela tiden. Det är sååå himla kul.
Ni så är det snart slut på Let´s Dance och sen blir det Samantha, har ni sett det förut? super kul ny serie.Tuva och Ludwig gick in i vår säng och tittade på Djurgården "Ko Bo" "Vem är störst och starkast i skogen jo Bo ko Bo" känns det bekant? Tuva har somnat men sen kommer guldklimpen utfarandes som vanligt. Han behöver mindre sömn än vad jag behöver,  hmm.

Min älskade man frågande med en uppmanande röst om jag inte hade satt in ett kort på honom, en sån stor och stark karl som han ska man väl visa upp eller?

så här kommer ett kort på mina två guldkillar



men skämt å sido detta gillas inte av honom fast tidigare kommentarer

Sov Gott och många tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: söstra i baggådalen

ja anna du har världens tur som har så underbara människor omkring dej.Ni är så vackra så man kan dö.

Älskar er allihop lika mycket .puss puss

2009-01-31 @ 09:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0