Tack Frida!!!!

Hej

Vill bara säga THANK YOU FRIDA för all hjälp med min blogg men som du förstår är jag inte nöjd ännu men det hjälper väl du mig med eftersom att jag är din bästa älskvärdaste moster eller hur?! Vill bara ge dig en jätte kram och en blöt puss, Jag älskar dig!!!

Sen vill jag bara säga det min äldsta syster Birgitta sa till mig en gång gällande Fridas blogg, hon sa att det är bättre om du skriver kommentarer istället för att säga det till henne och då sa jag att jag vill hellre prata med henne, men det jag vill komma till är att JAG VILL ATT NI KOMMENTERAR mina inlägg det är så himla roligt att läsa och då vet man även att ni läser. Så nu förstår jag varför Frida ville att jag skulle kommentera inläggen, men jag fattade inte riktigt var jag skulle skriva mitt namn så hon skulle se att det var jag som kommenterat så det handlade mest om det. Kokobello som man är, hi hi.

Ok ha det så bra så länge, I´ll be back snart

Kommentarer
Postat av: Frida

det är ingen fara gumman :) det har vart kul att hjälpa dig, och det har vart en extra anledning att umgås. Puss

2009-01-31 @ 22:11:26
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0