BF

Hej

Ikväll har vi BF ja och då kan ni alla fatta vad som är i görningen, japp just det en god nattssömn naturligtvis.Vad trodde nì? Nä ni ärligt talat så kommer det att gå hett till i sänghalmen, Hahahahaha nu vill ni inte höra nå mer va? och det ska ni inte få heller.

Usch vad man saknar våra underbara ungar och jag vill ärligt talat att dom ska ringa nu och säga att dom längtar hem och till sina föräldrar men nää inte det inte men kvällen är inte slut än så dom kan ju ringa.

Fy vad det regnar och allt är trist och grått inget är kul så nu kvittar det om man jobbar eller inte så jag har jobbat mycket så nu är min syster yster Maria lite förbenad på mig för att hon tycker att jag inte ska jobba så mycket och viist jag skyulle enligt överenskommelse med min terapeut och försäkringskassan och min chef att jag skulle börja jobba min 75% tjänst nu i början på Juli så jag ska nog ta det lugnt nu alltså inte jobba mer än heltid, ja ja nu låter det som jag jobbar 16 timmar om dan men så är det inte jobbar bara 9 timmar om dan och det är ju typ 2-3 timmar mer om dan än jag brukar.

Nä ni nu ska jag kolla på Unga mödrar på 5.an sen ska vi nog gå och sussa så sov gott  

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag förstår att det har gått hett till inatt......Barnen har iallfall sovit som små stockar snarkat båda 2.....ha ha

2009-07-10 @ 09:10:42
Postat av: mimmi

Ta de lugnt med jobbandet!Inte köra slut på sig!

2009-07-10 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0