Katrin 30 ÅR Hurra Hurra Hurra

Hej

Idag fyller en av mina bästa vänner Katrin 30 år   och vi var där med en blomsterkvast och firade henne hela familjen. på tal om nåt helt annat, ni skulle se hur mycket vattnet har stigit i Melingsjön det är helt sjukt, Fredrik uppskattar att det nog har stigit en meter så det är riktigt mycket vatten. Ja Imorgon ska vi åka ut till syster Cina och ha en familjemiddag så det ska bli både gott och trevligt ja sen imorgon förmiddag tänktre jag och min vän Lisa träffas jag är så nyfiken på hennes söta mage,. sen ska det bli kul att träffa henne såklart.

Vet ni idag slutade en av mina arbetskamrater Malin på mitt jobb så det var en tråkig och dyster dag inte bara vädret utan inne på vår avd också men hon kommer nog tillbaka i början på nästa år. Det känns jätteskönt att ha kvar sitt jobb men jag lider med er som mist det. Men det kommer snart att vända uppåt.

Ja ni snart ska vi sticjka till Mallis men innan det hade jag tänkt att bli vältränad och brun och snygg med ett par sjysta silikonrattar som pricken över i:et. Nä ok men jag hade tänkt att gå ut och gå och ta cykeln på en tur sen några rundor runt eskiln, Hanna nu måste vi fortsätta...saknar dig och vårt tränande.

Nä nu ska vi mysa på altan, barnen sitter inne i soffan och kollar på Tzatsiki och vi kollar på vad då??? Ja just det Animal Planet.

Här kommer iallafall några myskort på våra grodor, ätandes ostbågar 21.30 en Fredagkväll, det är fint de.





Söta Va?

Puss på er   


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå gumman. Instämmer helt i att tränandet måste komma igång igen. Stefans syster ska ha spinningpass på måndag kl. 18.30 på Arena. Jag har tänkt gå, följ med du också. Jag kan be henne boka plats åt oss om du är intresserad. Sen måste vi ta en till träff snart med hela familjen. Vi kan vara hemma hos oss den här gången, dags för oss att bjuda igen. Vi trivs bara så himla bra på er inglasade altan :) Okej, jag hör av mig. Kram kram/ Hanna

2009-07-11 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0