Mycket jobb, mycket trött

Hej

Vi har så mycket att göra på jobbet just nu, märker då inte av nån lågkonjunktur eller ja det kan ju bero på att vi fattas 3 st, dom har valt att ha semester istället för att jobba, Konstigt om jag själv får säga det. Närå skoja bara. Just nu så jobbar jag mer än heltid så jag kan få mer slantar i pluskan inte dåligt. Men här ska sparas och gnetas nu ska vi lägga om vår budget och få mycket sparande pengar på kontot.

Våra älsklingar har kommit hem och ligger nu och susssar för fullt dom små grodorna. Åh så skönt det är att dom är hemma. Nä ni ett kopp te till på de här så blir man nog som en ny människa. Nu ska jag slå mig ner i soffan med min älskling och gosa.

Ha det gott och dröm sött pussar och kramar Anna "the one and only".


Kommentarer
Postat av: Frida

kan vi träffas nån dag? jag saknar dig!

2009-07-08 @ 19:00:47
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Wera

Ja men visst är det härligt med semester så ni kan gott jobba och stå i för Er tid kommer...

2009-07-09 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0