Solbränna

Hej på er alla soldyrkare eller regnälskare, japp nu går vi mot en regnigare och mer deppigare regnperiod men vad gör väl det jag ska börja jobba på Måndag igen så då ska jag sitta inne vid min dator och vara arbetssam och duktig. Ja i tisdags var vi och badade i Simmis och vet ni när vi kom hem så tog jag av min svarta bikini och fick då en vit bikini, alltså jag hade bränt mig rejält. Hade jag haft stora sjysta "Sillisar" och en vältränade mage så skulle jag tagit ett kort på mig själv och lagt in så ni hade fått sett MEN nu har jag lite mindre fasta lökar och liten antydan till otränad mage så jag besparade er bilden. Med all välmening, men ni så har jag faktiskt blivit lite brun men jag ska säga att jag smorde mig igår med solfaktor 30 när vi återigen besökte simmis. Ja det har varit en underbar vecka med mina barn. Nu är det 2 skälvande veckor kvar till riktiga semestern och det ska bli riktigt nice.

I Tisdags kväll tog jag och Hanna cyklarna runt Hedkärra, sillbergsled hmm undrar hur man igentligenstavar det, "sillbärsle" ja ni vet vad jag menar, kul om nån kan skriva hur det stavas, en liten tävlimng så får vi se vem som stvat rätt MEN inge fusk, Google tillåts ej ni kan väl bara skriva hur ni tror att det stavas. Så Googlar jag och berättar hur det stavas. Kan tyvärr inte bjuda på nån flashig resa så som dom gör i FagerstaPosten mmen ni kan få bli uppmärksammad i min blogg räcker det. KOMIHÅG INGE FUSK!!!!!!!

I Ondags var vi på polismationen som Ludde säger och fixade pass åt våra älsklingar och i Fredags fick jag ett mess om att dom var klara så nu ska vi hämta dom och sen fixa ett sånt där Europisk sjukförsäkring sen är allt klarrt för vår resa.

Nu ska jag gå och sova snart ska kolla färdigt på hulken sen natti natti så sov gott mina bloggisar

Kommentarer
Postat av: Anonym



åh du har bloggat igen!

japp då vann jag!....Silvbergsled är namnet...tämligen säkert..../Saskia

2009-07-05 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0