Vilken Tävling!!! Hmmm

Hej hopp!

Åhh så kul det är att ha en namntävling på min blogg, ett enda svar och det var från min granne Saskia, det stavas nämligen Silvbergsled,  Whooo GRATTIS TILL MIN SNYGGA OCH UNGA TREVLIGA GRANNE SASKIA, you go girl. Ja det var en intressant tävling så många läsare som 25 st och inte mer än ett svar, Ja du Saskia nu drar till Australien i en månad för sa jag inte att priset var en resa till australien med mig ahhh vad härlisch vi ska ha, synd bara att ni inte ville vara med på tävlingen. Komihåg att jag skriver inte bara för mig själv utan för er mina älskade bloggläsare och jag blir mer inspirerad av era kommentarer.

Ok resan till Australien var ett litet, litet skämt men rätt kul va?

Imorse kom min kära mor in och hämtade våra änglar så nu ska dom sova där inatt och jag längtar efter dom såååå himla mycket, vi sitter ensamm på altan och Fredrik spelar tennis på mobilen och jag bloggar och ska snart kolla in på Animal Planet sen sussa. Ikväll börjar ju Prison break och jag har ärligt talat börjat tröttna på den serien även fast bröderna Michael och Lincoln är rätt snygga så kommer nog jag att lägga mig tillrätta i vår säng och invänta min hingst. Måste väl öva på att göra en 3:a eller vad säger ni? Har kollat på kort när tufsan var liten och jag kan nog säga att vi måste ha en liten till som jag kan pussa och gosa med, en som skriker, bajsar, suger musten ur en eller mjölken, ja ni vet allt det HÄRLIGA som ett litet barn kan erbjuda.

Titta bara



 
Att få en till sån här plutta eller plutt vore väl mer än underbart

Nä nu ska fredrik ut och kasta lite i Melingsjön så nu ska jag kolla in tv

Många kramar till alla er rara bloggisar.

Get yours at SweetIM.com

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det skulle vara härligt med en till...varför inte men men är man redo för blöjbyten igen......och sena kvällar och nätter. Kram kram

2009-07-07 @ 13:17:49
Postat av: Frida

jag röstar för att du ska skaffa en till bebis, så jag kan låna lite ibland! :)

2009-07-07 @ 13:29:09
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja tack för resan!! gärna fler såna tävlingar...

ja det är klart ni ska ha en liten...Hanna vill ju ha en kompis oxå...så vänta inte för länge...he he ho

2009-07-07 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0