Ångestbefriad

Hej på er mina älskade bloggläsare

Ikväll var vi ute i vår underbara trädgård, jag och min älskling och vi grejade och satt upp 2 gungar till så nu är det som en lekpark snart här hemma

Vet ni vad Fredrik sa idag som verkligen var så sant,  han sa att vi har nog aldrig uppskattat våren så mycket som vi gjort i år vi har så mycket projekt på gång och jag känner mig så fri och levande när jag är hemma i vår trädgård med min underbara familj så imorgon fortsätter vi med att sätta potatis, ja kanske lite sent men vi provar, funkar det så funkar det.

Idag var jag och Ludwig hos Hanna,I var och Stella och där fick vi glass och jordgubbar så det var såå gott, Tack Hanna för en trevlig eftermiddag. Ja så nu sitter jag här och kollar på djurpolisen i Houston.

Ja just det jag ska bara göra er avundsjuka med att berätta att vi åker till Mallis i Juli och sen drar vi till Gran Canaria i Januari när svärfar OLA fyller 60, japp nu kan ni allt vara hur avundsjuka ni vill för vi drar mot varmare breddgrader, ha ha ha vad härligt vi ska ha.  

 Puss på er  

Kommentarer
Postat av: saskia

va bra då finns det ännu fler anledningar för grannbarnen att hänga på er tomt! ;-)

2009-06-09 @ 22:37:47
Postat av: Hanna

Tack själv ! Alltid lika trevligt ! Kram kram

2009-06-10 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0