I will keep on writing!!!

Hej alla mina härliga bloggare

Läste alla era kommentarer åhh så glad jag blev. Ja helgen i Kolmården har varit super, härligt väder, goa ungar, massor med djur och förövrigt rätt sjyst sällskap. Ja vi såg lilla nykomligen "Enzos" lillasyster gorillabäbisen, åhh så söt hon var ( jag tror det är en tjej). Sen var det lejonen i safariparken som låg ca 1 m från bilen det var också superhäftigt att se på men bäst av allt var ändå Delfinerna och deras show, det är helt otroligt vad dom är duktiga. Åk dit å kolla, lika kul stor som liten. Ja imordon ska jag ta mig tid att lägga upp bilder för nu är jag trött, har klippt gräsmattan, planterat blommor och städat på altan ikväll så nu ska vi gå och sussa.

Stora PUSSAR på er mina bloggisar   Bye bye 

Kommentarer
Postat av: Frida

finally!

2009-06-01 @ 22:38:05
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: mimmi

Vadå rätt schysst sällskap?! Ja ja bra att du fortsätter att knåpa!Kram

2009-06-02 @ 09:04:27
Postat av: maria

Kul att du är tillbaka i sadeln....skärpning! Kul att ni har haft en trevlig helg, och atck för att du tog med dig Elle till mor och far går så barnen fick leka lite. Kram kram

2009-06-02 @ 15:17:55
Postat av: Nicke

Härligt att du fortsätter ! Kram

2009-06-02 @ 18:27:14
Postat av: birgitta

vad bra att ni hade en super helg.kul att du skrev igen. puss

2009-06-02 @ 18:52:45
Postat av: Maria

det är ju bra att jag ska stava till "skriva" på engelska.....ha ha den bjuder jag på...;-))

2009-06-03 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0