Tillbaka, CHOCKAD?????

Hej alla glada

Nu chockar jag er va?! Ja nu var det ju ett tag sen jag skrev och ni kanske tycker det varit tråkigt att inte läst nåt om mitt liv. Men jag har haft fullt upp, trädgården, veden,barnen ja massor av roliga saker att göra men många måsten också. Denna vecka har det varit mycket på jobbet i Onsdags hade vi feedback övningar på jobbet mellan 15-18 då customer Service, Seco´s hjärta vår obemannat. Sen var vi på hamnkrogen och chefen bjöd oss på en välbehövlig middag, supertrevlig med mina arbetskamrater. Ja sen har vår lilla Ludde varit riktigt sjuk, legat på sjukan med dropp och fick träffa många snälla läkare innan vi kunde åka hem utan någon allvarligare diagnos, bara en väldigt starkt envist virus som gjorde honom helt slut, slog ut hela hans lilla kropp så han har blivit så smal och tanig men hade ju lite att ta av och det var tur i detta läge. Ja vad har hänt mera, ja på midsommar var vi hos Svärisarna och åt och sjöng lite och det var trevlig fast det var kallt och jävligt, det skulle varit bättre att midsommar var idag istället. Ja just det jag har SEMESTER nästa vecka, ha ha ha va skönt det ska bli, måste jobba på Måndag dessvärre men sen så, och det ska bli jättevarmt och härligt. Så då ska jag lägga brännan inför "Mallis". Ja sen har jag tagit upp min träning igen, sprang runt Eskiln i Tisdag med Hanna och vet ni jag sprang hela vägen, fatta. Sen imorgon bitti ska vi ut på en promenix och på Söndag är det joggning igen. Ja då ha har jag tränat 4 ggr denna vecka med promenaden i Måndags.

Nä nu ni ska jag mysa en stund innan bingen lockar.  Ha det gott alla bloggisar

Solen väntar i  morrn     

Kommentarer
Postat av: birgitta

vad kul att skrev igen, har saknat det.

2009-06-29 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0