Vår nya Volvo

Hej på er 

Idag har vi hämtat vår nya volvo V70, svart metallic supersnygg ja så nu är vi extra glada, men vi har varit och visat upp den får min familj och fick många höjda ögonbryn och avundsjuka blickar från många för vi har inte berättat för någon om bilen så det var kul att göra en "taaadaaaa" entré idag , Visade Ola först sen Maria och sen Cina och Rasmus och där åt vi spagetti och köttfärssås sen kollade vi in hennes små kattungar såå himla söta.

Ja nu orkar jag inte skriva mer för idag, Fredrik har tagit bilen och stuckit ut en sväng han ska tanka. Så nu sitter jag ensam på altanen och bloggar och kikar på specialförlossningar. Å Saskia visst kollar du väl? Nu är man ju inte mindre sugen på en 3:a.

Ja ja puss på er alla glada människor som läser min blogg  

Kommentarer
Postat av: saskia

nej jag vågar fasen inte kolla!!! då blir jag så sugen på en fyra :-)

ja vår bil kollar oxå avundsjukt på er blanka svarting!

2009-06-10 @ 22:10:46
Postat av: birgitta

Bilen var jätttefin,den var läskigt att köra bara den hade ju inga växlar. Jag är glad för eran skull.

2009-06-11 @ 15:43:14
Postat av: katrin

VA härligt!! Grattis till pärlan!!

2009-06-11 @ 22:48:02
Postat av: Maria

Bilen var jättefin och vi är inte avundsjuka på "Volvo" med däremot på ny bil den va superfin.

2009-06-12 @ 15:50:14
Postat av: Nicke

När ska ja få se den då??? :) puss

2009-06-12 @ 16:45:29
Postat av: cina

hej goe vän när ska du skriva.Puss

2009-06-17 @ 08:47:23
Postat av: Hanna

Nu får du lov och få tummen ur ! Det är över TVÅ veckor sedan du skrev...kom igen nu tjejen// Kram kram =)

2009-06-18 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0