Ved, ved, ved

Hej

Ja ni, vet ni hur mycket ved vi har travat och vet ni hur mycket ved vi har kvar? Tack vare mina svärföräldrar så har vi inte mycket kvar att trava men det ska nog vara klart snart, fortare om ni vill komma hit å hjälpa till. ni vet var vi bor.

Ja jag som skulle lägga upp en del kort från helgen men hann inte ladda ner dom innan kameran dog så nu laddar vi batteriet. Men vi har filmat lite med lillkameran så lägger upp 2 filmer på mina underbara kids.

Fredriks 30-års var väldigt lyckad, god mat och roliga lekar och glada människor. Sumobrottning var riktigt roligt man är så himla fulsnygg i dräkterna. Ja sen var det tipspromenad fast vi satt inne på verandan och jag läste upp frågorna, det var en fråga om varje person på festen, det var nästan bara pinsamheter.

Så nu sitter vi och planerar våran "Glimmervägen Open" som vi ska klämma in nån Lördag i Juli månad. Ja just det ska kanske påminna er om att vi reser till Espania i slutet av Juli, hmm bara en påminnelse, ååå så jag längtar.

Nä nu ska Fredrik ner till sjön å kasta och träffa "Bävern" och jag ska blogga i min ensamhet.

Ludde på studsmattan


Tuva på studsmattan (filmen blev jättekort, tog fel film)


Ha det gott tusen kramar alla mina bloggläsare  

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas jag inte jobbar den här gången, för jag vill gärna vara med annars :)

2009-06-02 @ 23:09:17
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: katrin

Det var synd att jag var så trött igår annars hade jag kommit direkt!! Jag tänker en ved klabbe jag staplar, ett fönster kommer du till mig och tvättar!! Mycket möjligt att jag fixat veden tills ni kommer hem idag!! Kram!

2009-06-03 @ 06:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0