Åh Ljuva Onsdag

Hej

Det går trögt med förhandlingarna om en vovve, han är lite challe tvärvigg har t.o.m övervägt att gå sängvägen vad tycker ni? Ja Malin på jobbet sa att det funkar så kanske ska prova, kanske ska lova han 1 gång om dan resten av året. Men vet ni vad det funkar nog ändå inte för nu säger han: Lilla gumman vi ska ju ha tid för en liten bäbis också och det var fösta gången han sa det annars har det mer varit ja vi får se men nu helt plötsligt vill han ha en unge till då förstår både jag och ni hur mycket han inte vill ha hund. Ha ha närå så illa är det inte. Ikväll är det min tv kväll förlossningarar. Så nu gör min älskade lite varmt, grönt, gott te. Men jag skulle vilja ha lite ostbågar till men det får bli en blodapelsin.

Ja nu är det dax så ta hand om er tusen kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0