TUVAS FÖDELSEDAG

Hej

Äntligen har jag tid att blogga, vi har haft främmande i dagarna tre så nu är jag jättetrött och vill ta´t lugnt. Mår faktiskt relativt bra nu men tankarna virvlar runt runt i mitt lilla huvu. Igår var Thailandsgänget här och grattade Tuva och vi fikade och spelade poker och dansa Limbo allt på Tuvas initiativ, hon ville leka lekar så då gjorde vi det. Sen var det dax för dom att åka och då var kl 18.30 och tårarna strömmade från mina kinder också på min mors och syster Maria, och jag tror faktiskt att min far tyckte det var jobbigt också. Men jag ångrar inget så jag kunde bara önska dom en trevlig resa och en härlig semester. Jo precis när dom skulle åka kom farmor Eva och farfar Ola och hälsade på, då blev det en kortkula till sen var det dax för kvällsmat och bingen

Idag så har jag börjat jobba 3 timmar och det känns bra för nu hinner man med lite på jobbet och jag känner mig lite nyttig och ett steg närmare tillbaks till mitt vanliga efterlängtade liv. så jag började kl 9-12 då åkte jag med Wera (min jobbarkompis) och åt lunch på Thairestaurangen det var himla trevligt.  Sen gick jag och köpte en morgonrock till Tuva och två små andra leksaker till henne som Ludde ville ge för han sov imorse när vi gratulerade henne. Ja sen hämtade jag barnen och vi åkte hem och strax därefter kom Moster Birgitta och en stund senare kom även resten av fam Vennsten. Sen vid en 17.30 kom Fredriks faster Ella och Malte dom fikade och vi pratade tills dom åkte hem sen blev det sen kvällsmat ikväll igen men nu som sagt var det sista grattisdagen iallafall för den här månaden. Hon har fått många och jättefina presenter så hon är nöjd.

Japp nu är det dax för cityakuten så jag måste sluta skriver mer imorgon då kvällen kommer förmodligen att bli lugnare och jag har mer tida för min kära blogg

Men här kommer några bilder från Tuvas kalasdagar

    
 
 
 
 

Härliga kort va?
Ha det gott, tusen kramar Anna Free Emoticons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0