Barnstuga

Hej

Nu sitter Tuva, Ludde och Simon och kollar på Bolibompa, Fredrik och Chrille har stuckit så nu ska jag börjat städa upp här hemma och jag är verkligen på städhumör så jag ser tom fram emot att städa.

I morse så gjorde Tuva sina konstverk, en ljusstake till sin kära far. Hon är så pysslig, hon älskar verkligen att pyssla och kan göra saker av skräp verkligen hon har verkligen en skapande ådra som jag ska utveckla på henne.

Förresten FEL LÅT VANN, grrr jag hoppades på Ugglas men icke sa nicke. Snälla, snälla, snälla vad var det som hände? en operalåt vann melodifestivalen men snälla, snälla, snälla nu blev det väl ändå fel, men det kanske blir bra på Schlagerfestivalen för många konstiga låtar har vunnit dom senaste åren så den här kanske rent av vinner.

Ja nu ska jag städa, Tuva sitter framför bolliswebben och pojkarna leker m. bilar på luddes rum så jag kan städa i lugn och ro.

Tuvas fina ljusstake. Gjord av en loka flaska. Kreativt va?


Ha det gott tusen kramar Anna

Smileys

Kommentarer
Postat av: cina

Ja hon är verkligen kreativ.Det är jag mä för den delen .Jag har nästan slagit ut toan.Nå en viss herr kom å hjäpte mej med att ta bort handfatet.Älskar er puss

2009-03-15 @ 09:24:50
Postat av: Jenny

Håller helt med dig om melodifestivalen, men det kanske inte är helt fel med lite opera.

Ha det bra min vän

Kram Jenny

2009-03-15 @ 12:45:42
Postat av: katrin

Det var jätte snällt av dig idag att passa våran son! Tack! Antar att du är helt slut nu.. kram!

2009-03-15 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0