Brottarbertil och brottarmärta

Hej

Igår var barnen på brottning och dom tyckte det var jätteroligt, men i början så höll dom varann i handen och stod mest still och tittade på dom andra barnen och när väl uppvärmingen började så blev det lite krångligt för dom, för att dom skulle stå på händerna, hjula, bakåt kullerbytta ja som sagt det blev lite väl krångligt men det fixade sig. Ja sen blev det hinderbana på tid och sen slutatade träningen med en hinderbanestafett och det gillade dom supermycket .  Efter träningen åkte vi och åt våfflor hos farmor och farfar. Sen hem och duscha och sussa. jag avslutade kvällen med mina 2 förlossningsserier.

Idag så åkte jag och handlade mat efter jobbet och vidare till farbror doktorn och fick nytt läkarintyg sen åkte jag och hämtade mina kiddisar på daggis. Så åkte vi hem och började städa, men hann tyvärr inte med allt jag velat. 

Det blev tacos till kvällsmat men innan maten så gick barnen ut och lekte med grannbarnen och jag gick ut och tittade på deras nyförvärv, lilla Hanna 1 månad.  Och jag ska erkänna att det är nog snart dax att skaffa en liten till snart men jag måste först bli pigg och riktigt glad sen ni tror jag vi ska utöka våran familj med en liten knodd. Jag har ju alltid velat ha en bäbis när Ludde är runt 6-7 år men nu vill jag ha NU. Han hinner ju bli minst 6 år och jag kan tycka det är lite för stort klapp men,men vi får väla se.

Nu har vi sett på Stockholm/Arlanda och ser nu på Lyxfällan, usch vad folk drar på sig massa onödigt. Kreditkort är ett j-a gissel skulle aldrig använda sådana.  Japp nu är det dax att mysa.

Ta hand om er tusen kramar Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0