Deprimerad!

Hej

Åh allt känns såå himla tungt, jag kan liksom inte sätta fingret på varför jag känner mig så nere och deppig. Eller jo det är vädret, den förbenade snön och blasket, det trista gråa vädret kallt och osoligt nu skulle det kännas skönt om kung Bore släppte sitt grepp och vårälvorna svävar fritt och strör sitt guldiga harmoniska guldstoft över oss. Sen är det jättedrygt med min onda arm, den gör såå ont, ja jag vet att jag tjatar men det gör så ont i den. Allt är såå jobbigt just nu, kan inte fixa håret ordentligt, kan inte ens sätta upp en tofs i håret inte peta näsan, det gör skitont när jag ska klä på mig, handla, laga mat, duscha, diska, städa, bädda sängen ja ska jag fortsatta? Allt är så förbannat krångligt och besvärligt, I hate it. Men men jag ska inte klaga jag har kollat in en Tvklipp från Aftonbladet där AIK.s målvakt bröt av benet, det bokstavligen hängde åt sidan det såg så fruktansvärt vidrigt hemskt ut ja bläää stackars människa. Jag ska upp till sjukgymnasten i morron så då ska han få kolla på min arm.

Jaha då är man 33000 kr fattigare för vi har bokat en resa till Spanien, så nu ska det bli bra och skönt. Nu har vår familj mycket att se fram emot först till kolmården i pingst sen ska vi kanske upp en sväng i sommar till trångsviken. Så som ni kan se är kalendern fullbokad av allehanda utflykter.

Jag pratade nyss med Tuva och dom spelade "Svälta Räv" sen skulle dom äta kvällsfrulle och gå och natta, min älskade unge vad jag älskar henne. Men sen har vi galningen Lurven här hemma som är såå otroligt go, han har faktiskt fått en ny Turtlesfilm alltså en sån där tecknad från 80-90 talet jag han älskar Turtles.

Nä nu måste jag hjälpa till lite här hemma eller så lägger jag mig i badet vad tycker ni? ja jag förstod det att ni vill att jag ska bada, TACK mina älsklingsbloggläsare för att ni vill mitt bästa. Puss

Här kommer ett kort på mina älsklingar, se så fina dom är.


Ha det gott så skriver jag mer senare, tusen kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0