En Snabbis

Hej
Hinner bara skriva lite snabbt, jag vill berätta att nu har siffrorna på antal besökare stigit lite igen för det har varit väldigt lågt ett tag plus att  ingen kommenterat så nu är det lite roligare att skriva. Förresten så är jag och Fredrik som 2 gamlingar han har så ont i sina ben tror faktiskt det är nån inflammation för det värkte som f-n igår när han skulle sova så han fick t.o.m ta 2 alvedon och 1 ipren för att han skulle kunna sova. Själv har jag himla ont i hela min kropp så jag har svårt att röra mig men det är ren och skär träningsvärk. Ryggen är mycket bättre och jag tror det beror på att jag simmade igår, simning är bra för hela kroppen så det gjorde nog susen.

Just det vi har lånat ut vår lilla kamera till mor och far så jag kan inte spela in nåt för tillfälligt men det kommer mer roliga klipp på mina älsklingar.

Nu ska jag piffa till mig så ta hand om er tusen kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0