Enough is enough!!!

Hej

Vi ska äta pizza och Ludde ville ha pizza m långa skinkor alltså vanlig Bussola, han tycker att skinkorna på pizzan är långa. Alltså det är inte mina skinkor som är långa. Ja nu har äntligen vår plutta kommit hem. Det var så härligt att få hem henne igen. I badet så hon till Fredrik, Pappa nu när jag varit borta så har vi inte haft nån myskväll vi fyra så då kan väl vi ha det ikväll? Åh hon är för go, så ikväll ska vi mysa tillsammans vår älskade familj.

Ja däremot är skitförkyld så det är så jobbigt, det rinner i näsan och ögonen hela tiden. Nu kan jag tycka "Enough is enough". När ska detta ge sig? jag rivstartade året med massa sjukdomar, först ångesten sen på fick hela familjen influensa som sedan bröt jag armen och med det blev jag begränsad och kunde återigen inte göra så mycket hemma vilket skapade ytterligare lite mer ångest sen när det la sig så kom förkylningen som ett brev på posten, nä nu får det vara nog tycker inte ni jag borde få vara glad och frisk nu? Ja nu ska jag väl inte klaga för mycket för det finns alltid dom som har det mycket sämre. Ja ja livet är orättvist ibland, men det som inte dödar, härdar. Så det är bara att borra ner huvut och köra som f-n. Bara det slutar snöa och våren kommer så det inte gör så ont att borra ner huvut när tjälen fortfarande är kvar. Nä nu kommer maten snart och Tuva vill sitta framför datorn och kolla in bolibompawebben.

Vi fick hem en skitig liten unge som fick lov att ta ett bad m. sin bror


Ha det gott så länge tusen kramar Anna Smiley Faces

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att Tuva är hemma igen. Du kanske hjälper våren en aning eftersom du har "takdropp"

2009-03-08 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0