Fixa naglarna

Hej

Nu håller jag på att fixa till mina naglar och det blir så fint ska ni veta, jag är färdig för att åka till mitt jobb så jag har varit duktig faktiskt, just nu kollar jag på Animal planet och Djurpolisen i Housten och nu handlar det om djur som är svårt misskötta, det är helt sjukt hur människor kan göra så här mot sina djur.

Ja, för mig själv går det upp och ner vill bara att allt ska vara bra igen och livet är i full gång men det tar tid som sagt var. Rom byggdes inte på en dag som dom säger. Men jag kan ju klara mig själv nu och det är skönt och sen ska jag bara lära mig hantera svåra situationer i livet. Sånt är livet, man kan inte ligga på topp hela tiden för då vet man inte när man mår bra tillslut. JAg vet att jag inte är tokig och jag fick en bekräftelse på det i Måndags på jobbet. Jag pratade med en kvinna där och jag fick veta att hon också haft konstiga tankar och hon är normal och frisk så när hon berättade lite vad hon gått igenom och hur hennes tankar var så blev det som en liten befrielse, tänk att det är inte bara jag som tänker tokigt och har konstiga tankar det har vi nog alla lite till mans, eller vad säger ni? Det bor nog en liten tokfrans i oss alla  och tur är väl det  för fantasin sätter inga gränser. Så är det.

Jaha nu börjar jag om en halvtimme så jag ska snart ge mig iväg.
Ha det gott, stora kramar Anna

Smiley Faces

Kommentarer
Postat av: cina

du är så duktig .Jag är stolt över att vara din syster.love u

2009-03-04 @ 10:16:56
Postat av: Jossan

Vadå inte tokig???

Du har väl alltid varit "kåt som ett rådjur" och "tok rolig"... Eller?? puss på dig å hälsa karln.. eller karl var väl kanske att ta i... men hälsa i alla fall.. :0)

2009-03-04 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0