Fredagsmys

Gokväll!

Idag var  jag och handlade fodrade stövlar till barnen på skomästaren dom blev så glada sen har jag beställt en vårjacka till Tuva och även köpt en vårmössa så nu kan våren komma. Väl hemma så kom mor och far och hälsade på mamma har stickat en slipover till Tuva och den var jättefin, Maria och Elliot kom även och fikade. Sen när Maria åkte hem så ville Elliot stanna kvar så Ludde och Elle lekte vidare. Mor och far åkte också så jag och Tuva stack till fam Friman en stund medans Fredrik kockade, kycklinggryta. Nu sitter kidsen och kollar på Barda dom är som vanligt skraja, och snart börjar Let´s dance.

Imorgon ska Tuva och Fredrik upp till Romme och åka skidor med Chrille och Simon. Så Ludde ska till Elle och jag ska träffa Terre och Lisa jag har inte träffat dom sen vet inte när så det ska bli kul. Nä nun ska jag kolla på tv.

Ha det gott tusen kramar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0