Grande finale!!!

Go kväll

Ikväll gäller det, Laila vs Magnus vem vill/tror ni vinner? jag tycker Laila ska vinna, hon är ju ändå bäst att dansa. Just nu sitter mina älsklingar och kollar på A Amigo A A Amigo. Själv har jag städat hela undervåningen nu till vårt fredagsmys.

Det känns så jobbigt ibland tankarna vill liksom inte riktigt ge med sig, men jag har ju heller ingen samtalskontakt. Var hos min familjeläkare igår och fick nytt sjukintyg och sen en remiss till min förra terapeut som har sin arbetsplats i Västerås hon vill jag gärna gå hos, hon är alldeles underbar. Vi får väl se om det går eller inte, hoppas, hoppas, hoppas. Annars vill jag ha en annan terapeut i Fagersta. Får jag samtalshjälp så kommer nog mina tankar att ge sig. Jag är rädd för allt känns t.o.m att jag är rädd för att leva, jag vill bara leva livet och leva det som f-n inte lägga nån energi på att vara rädd och orolig för allt. Hur gör ni som lever era liv lyckligt och obekymrat eller ja visst har väl alla människor problem och olika tankar och funderingar men i det stora hela mår bra. Tips och trix godtar jag gärna. Jag liksom tänker så mycket på tokgrejer så jag framkallar en del psykiska/fysiska åkommor, själv, åhhh så jobbigt det kan bli. Jag tror inte det är nåt större fel på mig förutom min stora, okloka, supertänkarhjärna som ibland kan ställa till det. Men jag har bestämt mig att verkligen försöka att lägga all ängslan åt sidan liksom vifta bort rädslan som man viftar bort en fluga, viftar man tillräckligt många gånger åt flugan så försvinner den annars tar man fram flugsmällarn och då är den borta och kanske det kommer en ny fluga nån mer gång men då tar jag fram flugsmällarn på en gång och så vet jag hur jag ska hantera den  

Tänk er om jag skulle ge lika mycket tid att tänka på jobbet och mina arbetsuppgifter som jag tänker på mina superdryga tankar då skulle jag snart vara VD på Seco för jag är superbra på att tänka, man kan nog kalla mig tankeingenjör och det är det jag menar att om jag lägger tiden och energin på att bli VD så skulle det inte vara svårt. Hoppas ni fattar.
Men det skulle nog hjälpa om denna förbenade snö skulle ge sig nångång.

Alltså nu sitter Snofsan, Digwed och Fredrik och kollar på Barda och Snofsan är skraj, Barda är lite lika Sagan om Ringen med orcher och alver och sånt fast dock inte så farligt men nog läskigt för kiddisarna. Snart börjar Let´s dance och senare så är det Samantha. Ja nu är det dax så ta hand om er tusen kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta Negerråtta

Jag trodde väl aldrig jag skulle bli tårögd när jag kollad på Let´s Dance,men när Laila dansade sin showdans brännde tärarna bakom ögonlocken. Är jag gammal eller är jag gammal?? De borde ha vunnit båda två. Har du hört något från Thailändarna?

Trevlig helg. Kramar.

2009-03-27 @ 22:49:38
Postat av: Frida

snart gumman så kommer det mer kommentarer, för nu har jag beställt internet som kommer nästa vecka, yihoooo! nu sitter jag iaf ute i kolpebo hemma hos Samuel och suger i mig lite cider och livet är underbart! (Synd bara att du inte är med) jo, Anna, mina bästa knep att tänka att jag är lycklig är att försöka vara det, att tänka bra tankar. för du vet att jag är jävligt duktig på att tycka synd om mig själv, särskilt under det senaste året.. men jag har börjat tänkt på att jag är lycklig, att jag är bra, att jag har världens bästa familj och vänner. och jag lovar dig älskling att jag ska hjälpa dig, peppa dig, hålla din hand för evigt. för du är en person jag ser upp till så hääääääääääääääääär mycket, du är superbra! glöm aldrig det! jag älskar dig!!!!!!!!!

2009-03-27 @ 23:12:59
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

Ja du Anna, VD vore väl inte så tokigt eftersom du klok inte oklok. Du har faktiskt helt underbara och enormt kloka tankar. Ta vara på dom. Men snart måste du bestämma dig för vad du ska bli när du blir stor. Poet,författare, fotograf eller VD. Kram jag älskar dig

2009-03-28 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0