Hmm va tråkigt!

Gomorron

Vet inte men jag tycker det är jätte tråkigt att ni knappt kommenterar längre, det känns som om jag inte behöver skriva längre för att det jag skriver inte längre är så intressant, kanske jag ska skriva om min s. k sjukdom. Men det blir alldeles för deppigt och för det andra så är jag ju bättre. Men jag kan säga att jag har fått en slänga av köpmani, jag vill liksom handla kläder och dyl. mest hela tiden. Ja ja nu är det ju inte så att jag kommer att spåra på nåt sätt, jag tror bara att jag har ju haft det rätt tufft och nu när jag börjat jobba och jag fått livet sakteligen tillbaka så vill jag handla kläder åt mig själv så jag kan vara fin på jobbet. Det är rätt annorlunda att jobba på kontoret jänte mot produktion, för nere i produktionen kunde jag åka i träningsoverallsbyxor och en tröja medans på kontroret så vill man ha lite bättre kläder än så. Så då blir det till att handla lite mer kläder för det går åt endel, man vill ju ändå se lite respektabel ut!

Nä ni nu måste jag göra i ordning mig och barnen

Ha det gott tusen kramar Anna Forum Smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0