9 UNDERBARA ÅR

Hej 

Idag har vi varit tillsammans i 9 underbara år så ikväll blir det mys. Forum Smileys

 Vi hann inte disskutera något igår så det blev inget avgörande beslut. Min vän Katrin kom på en idé om att jag kan fråga om vi kan prova på att ha valpen i 2 veckor, nja tänkte ja det går väl aldrig men sen har jag läst massa om allergier i olika chattforum och där stod det att det var flera som hade fått prova på att "låna" valpen ca 1 månad så nu tänkte jag att jag ska fråga henne om vi kan göra så, självklart ska ett kontrakt skrivas så ja nu får man väl hoppas på det.

Ja ha idag så ska jag helghandla men jag tänkte hälsa på Fritte först med barnen. hoppas hon har nåt gott att bjuda på, typ nybakta kanelbullar och mitt favvote "Twingning Green tea lemon" Det är aldrig nån som har sånt hemma hallå tycker ni inte om mig. Ok syrran Mary har det och mor min men alla vänner hallå är inte jag den bästa? Förtjänar inte jag att få det bästa, nää jag får själv ta med mig min lilla tepåse när det är fikadax. Visst  det är lite dyrare men jag är väl ändå frontfiguren. the no 1 eller? Närå skämt åsido skojade lite eller kanske lite allvar iallfall. Ha Ha.

I Tisdags på min födelsedag så hade vi "vigtävling" alltså vem som är vigast, jag vann inte.

På 1.a plats ELLLLIOT BRRRRAGESJÖ


Second runner up: LUUUDWIG SVVVENSSON
 

Nä nu ska jag snygga till mig ta hand om er mina bloggänglar tusen kramar Anna Forum Smileys

Kommentarer
Postat av: Lillemor

vill du ha nybakta bullar vet du vart du ska komma. ;) hehe tror faktiskt att jag har de där teet du tyckte om med, haha lite roligt faktisk ! I have all you need ! :) hörde att det blev en hund iaf, va kul :)

2009-03-19 @ 12:11:42
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: katrin

Mys under täcket med campinglampan kanske.. :)



2009-03-19 @ 12:38:01
Postat av: birgitta

Grattis! Ta det lite lugnt ikväll bara,så inte armen blir sämre igen. Puss på er <3

2009-03-19 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0