Jag ser det snöar

Hej

Åhh vad härligt det är när det snöar tycker inte ni det? Jo det vore väl härligt om det kom en sisådär 200 m snö. Sen är det så sköönt att vara så förkyld och ha såå ont i bihålorna och sen min arm som bara gör skitont ja livet leker liksom helt enkelt. Men allt är skitsamma för idag dag kommer min pluttta hem. Är så rädd bara när dom ska köra i det här snöovädret.

Nu ska jag försöka rensa lite kläder i barnens lådor för det behövs jag ska skicka med lite kläder till Almis som Tuvis har vuxit ur hon blir så glad Almis när hon får för henne "nya" kläder. Sen har jag tagit upp kläder från pojkarna Hugge och Elle som Ludde fått ärva håller på å kollar vad som måste köpas in till våren, ska vara ute i god tid så man får det man vill ha. Jag var faktiskt in på Ellos.se och kollade in vår jacka och där fanns det en skaljacka för 200 kr som jag tänkte köpa åt pluttan plus ett par tillhörande byxor i samma matrial, vatten-och vindavvisande och det hade fått högsta betyg av andra som köpt jackan. Den fanns i rosa, grön och svart så när hon kommer hem så får hon själv bestämma vilken färg hon vill ha. Jag tror den duger alldeles utmärkt vi får väl se om den är bra. Ja nu måste jag sluta.

Ha det gott många kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0