Jobbet hägrar

Hej

Snart är det dax att åka till mitt jobb och det ska bli kul. Sen ska vi åka och hälsa på Ella och Malte, Fredriks kusin Nettan och hennes barn är där. Ella har stickat sockor till barnen som dom ska prova tror jag. Jag har verkligen tur med det här med stickat, Jag kan inte sticka själv eller jag kan nog men vill inte alls för jag tycker det inte alls är kul så då har jag som tur är flera andra som stickar åt mina barn mamma, Fredriks mormor Ingrid och nu Ella, hur bra som helst tycker ni inte?

Lite vettig fakta om naturen

Just nu handlar det om tornados på Nat Geo Vild, rätt skönt att vi är förskonade från sånt. Dom kan vara från några sekunder till upp till 3 timmar. F1 på en tornado är 120 km/h  medan en tornado F5 även kallad mördarmaskin kommer upp i 512km/h. 120km/h förstörs vägskyltar och sånt då kan ni tänka er vad en F5 gör. Det är rätt fascinerande.

Ja nu måste jag börja göra iordning mig så jag blir snygg till jobbet.

Ha det gott många kramar Anna  Adult Smileys

Kommentarer
Postat av: mimmi

Lycka till på jobbet min vän!Kramisar!

2009-03-02 @ 09:18:03
Postat av: Jenny och katrin

Lycka till på jobbet!! Kramar från oss!!

2009-03-02 @ 10:22:48
Postat av: birgitta

hoppas det gick bra att jobba!

2009-03-02 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0