Läggdags

Hej

Nu är vi hemkomna från simmis och nu har barnen haft fruktstund så nu är det läggdax. Imorron ska jag åka till Avesta och handla mer plastbackar så vi får klart för det ser ut som ett bombnedslag just nu. Jag träffade Eleanor  och Mackan på simskolan och dom sa att deras Eddie går på brottning varje Onsdag kl 17 så nästa Onsdag ska båda barnen få börja och brottas, dom tycker det ska bli så kul t.o.m Ludde luring. 

Åh jag är så trött så jag vill bara gå och lägga mig nu men jag är så sugen på nånting, jag verkar ha kommit in i nån sorts sötsaltalltsug, men det är väl bara att lägga band på sig. Jaha nu ska vi snart gå och sova


Här kommer en brottningsmatch med Ludde, han är röda Flash som brottas med gula osynliga flash

   
Ha det gott, tusen kramar Anna. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vann? Sov gott, dröm sött.

2009-03-12 @ 22:07:42
Postat av: birgitta

det var jag som kommenterade innlägget.

2009-03-12 @ 22:14:08
Postat av: Maria

Ja vem brås Ludde på??? Fantasi är det inget fel på. ha ha Nu har jag gjort klart Tom´s firma papper puh.Godnatt!

2009-03-12 @ 22:37:11
Postat av: Lillemor

fan va sött. :)

2009-03-13 @ 01:50:16
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Anonym

å herregud vilken going ni har.Puss puss

2009-03-13 @ 15:50:58
Postat av: cina

det va jag som skrev going

2009-03-14 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0