Lilla Anna och långa farbrorn

Hej

Imorron fyller jag år så ni vet alltså jag blir 32 år, hjälp! Ja ja den 23 Maj ska vi ha en sjudundrandes fest för då blir min älskade man 30 och det ska sannerligen firas. Jag tror tom att jag ska göra en stor bandaroll och sätta upp i början på vår väg så alla vet om att han "kliver över" så att säga. Han säger alltid att han är 20+ och jag är 30+ men nu blir det stopp på det nu blir det mer som " Lilla Anna och långa farbrorn" jag är ju söt och liten eller nja lite grann i allafall och han är lång och blir en farbror, ha vad finurlig jag är, tänk att jag är så rolig ibland.

Igår städade jag färdigt i garderoben och det vart så rent och fint nu kan vi gå in där utan att snubbla på saker, sen kom Lurven in iklädd endast kalsonger och shaka loss men lite svårt att kontrollera bollen.



Ha det gott tusen kramar Anna Sexy Smileys

Kommentarer
Postat av: mimmi

vilken goding!ha en underbar dag!Kram

2009-03-16 @ 09:02:04
Postat av: birgitta

ja,tänk att även du blir ett år äldre. Vi kommer imorgon. Kram <3

2009-03-16 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0