Lovis bröd

Hej

Idag har jag bakat igen, Lovis bröd som Tuva kallar det och det var supergott, så vi åt yougart och musli och nybakt bröd till kvällsmat. Sen tog jag Tuva och farmor en promenad, Tuva tog cykeln och jag och farmor gick. Så det var skönt att få lite frisk luft. Idag var Tuva även på dans för sista gången för hon vill hellre gå på brottning än dans så då fick hon välja för hon går även på simskola på Torsdagar. Ja på vägen dit så slog jag på cd.n och spelade musik och Tuva ville höra EMD men då fick ludde ont i halsen när vi satte på musiken, ja antingen är det de annars för han ont i magen, ja det är så att båda mina barn får ovanliga symptom när dom inte VILL lyssna på musik i bilen. Ja visst är barn härliga. 

Ja nu ska vi kolla på Rallybrudar så nu ska jag sluta 

Här kommer några bilder.

Tuvas  s.k Lovis bröd
 
Tuvis min prinsessa


Ludde "Turtles" Svensson


Ha det gott, tusen kramar Anna
Smiley Faces

Kommentarer
Postat av: katrin

Va du är duktig!

Jag skulle faktiskt oxå få ont i magen om någon började poppa EMD..

2009-03-31 @ 21:38:39
Postat av: Frida

Hej stumpan! jag saknar dig faktiskt, så jag kanske är lite wildandcrazy och tar en promenix hem till dig imorn, slutar dock jobba kl 16, men då kan jag gå direkt och så får du bjuda mig på middag. vilken bra idé va? och sen undrar jag faktiskt när din käre man skulle hjälpa mig med hyllorna? PUSS! love yoooou

2009-03-31 @ 22:52:48
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

vad duktig du är. Det finns ju bättre musik faktiskt kan hålla med ludde.

2009-04-01 @ 13:15:41
Postat av: Lotta

Va gott brödet såg ut. Kan du inte lägga ut receptet på bloggen.

2009-04-01 @ 13:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0