Matdags

Hej

Snart ska jag träffa min vän katrin och vi ska äta lite mat tillsammans på Thai så det ska bli så gott.
Idag började jag kl 8.30 och slutade kl 10 för vi hade möte på avd angående semestern, jag ska ha semester 30-33 så skönt det ska bli. På Fredag har dom tapetrea på adenskogs så då tänkte jag att vi ska åka och kolla på tapeter till Lurvens rum kanske man kan hitta nåt fint, skulle vilja ha vårgrönt/ljusgrönt med nån fin fondvägg ja vi får se vad vi hittar på. Det blidde ingen hund, the Master har sagt NEJ så det var tråkigt men å andra sidan kan vi inte skaffa hund om han verkligen inte vill, det blir ju inge bra. Jag får väl hoppas på en liten bäbbe.

Igår betalade vi in anmälningsavgiften till resan, nu är det bara att vänta till vi åker. Fast vi ska ju åka till Kolo el Mårdo i slutet av Maj. Jag kanske ska gå och sola lite idag sen färga håret och öjonbryna så jag ser fräsch och fin ut till helgen. inte för att jag ska göra nåt speciellt men det är väl kul att vara lite extra snygg.

Nä nu måste jag åka så ha det bra tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: birgitta

du kan väl låna chrille och katrines hundar ibland.

2009-03-12 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0