Min födelsedag

God morgon

Idag är det min födelsedag, så kul. Det blev dessvärre ingen frukost på sängen men det får väl gå ändå. Snufsan kom ner till mig för en stund sen, själv klev jag upp 6.15 och hon kom ner 6.30 hon har blivit så morgonpigg. Hon brukar gå ner sätta på TV och sitta själv här ute och kolla på TV, hon är så tyst så ibland vet jag inte ens att hon vaknat för hon kommer inte in och väcker oss, fast på vardagarna så är Fredrik uppe med henne innan han sticker till jobbet.

Nä nu tänkte jag gå upp och fixa frulle till tufsan och mig. Nu börjar jag bli lite sömnig så jag skulle vilja gå och sussa men det går inte det heller så då är det bättre att äta lite så jag piggnar på mig.

Här min morronpigga snufsa


Ha det gott tusen kramar Anna

Free Emoticons

Kommentarer
Postat av: katrin

Grattis på födelsedagen min vän!!



2009-03-17 @ 08:08:37
Postat av: mimmi

Många grattis kramar från oss till stans läckraste 32 åring!

2009-03-17 @ 09:18:43
Postat av: Lillemor

Grattis och grattis och grattis. :) hoppas du får en underbar dag :) Kram Lillemor

2009-03-17 @ 12:17:41
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: birgitta

ett stort grattis till dig på födelsedagen

2009-03-17 @ 14:54:38
Postat av: Maira

Grattis på födelsedagen önskar din bästa storasyster.......Nej skämt och sido Ett stort grattis på din födelsedag! :-)) Och hoppas att du får många fina presenter....typ en campinglampa. Älskar dig söstra mi.Kram kram

2009-03-17 @ 17:27:34
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: Maira

Grattis på födelsedagen önskar din bästa storasyster.......Nej skämt och sido Ett stort grattis på din födelsedag! :-)) Och hoppas att du får många fina presenter....typ en campinglampa. Älskar dig söstra mi.Kram kram

2009-03-17 @ 17:27:57
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0