Modebloggar

Hej

Jag börjar undra om jag startat min blogg på fel bloggsida alltså blogg.se, varför? Jo det finns en 20 i topp lista på deras startsida och där finns mestadels bara modebloggar där 20-åriga kvinnor skriver om sitt liv i storstan och alla fina kläder dom köper, jag tycker tjejerna är jätteduktiga att blogga och alla är jättefina och säkert supertrevliga men varför kan inte det vara lite fler bloggar om själva livet som småbarnsförälder och mer om miljön som är ett allvarligt hot mot vår jord och sist men inte minst vår hälsa. Allt handlar inte om mode och kläder, nä det finns mer än så bortom all glitter och glamour. Men vem vill läsa om en 2- barns morsa på 32 år som är lite koko? Ja jag saknar iallafall mer bloggar som är skrivna av en vanlig eller ovanlig mamma eller pappa som har en hop med ungar. Jag tycker Rebeckas blogg är roliga att läsa, den heter "17 år & trebarnsmamma"  Hon är så härlig ung mamma med sån otrolig livsglädje och sånt är kul att läsa . Även få tips och råd om barn från andra som sitter i samma sits. Vad tycker ni?

Ja nu sitter barnen i badet och har det jättekul dom leker så bra ihop och samsas. Nu hörde jag min kära son säga något olämpligt i badet:

Åhh jag sket, sen asgarvade han. Alltså han är i kiss och bajs åldern. Det är jättemycket stjärt och snopp och sånt som hoppar ur mun på han sen avslutas varje mening emd ett asgarv, han är lik sin far som också asgarvar så fort han släpper väder. Om Fredrik har släppt sig i bilen och vi båda sitter i och jag känner en distinkt doft som retar mina näsborrar så det enda jag behöver göra är att titta på honom så brister han ut in asgarv. Äpplet faller inte så långt från päronträt.

Ja nu ska jag hjälpa min älskling med barnen, ha det gott många kramar Anna Smiley Faces

Här är mina älsklingar i badet

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha vad ska man säga om eran sköna son.....Jag håller med dig det skulle vara lite ner givande med fler bloggar om "vardagslivet"!!! Ang, pruttar min man är lika dan, Vi kan vara i en affär och så står man tex och tittar på ngn ting på en hylla eller ngt. Och helt plötsligt så bara går han där i från...¨Själv så står man kvar och börjar känna en odör utan dess like, och så längre bort så ser man honom stå å skratta. Skitkul med tanke att där får jag stå med odören och om det kommer ngn annan dit tror dom att jag har orsakat denna gudomliga lukt....Hm snacka om kiss å bajs åldern. Jag tror inte att våra män någonsin kommer att växa upp är det gäller detta. Pussa på barnen från mig Många kramar :-))

2009-03-04 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0