Myskväll

Hej

Nu är det vår myskväll, har gjort hemmagjord pizza och det smakade jättebra. Sen ska gottet fram, smågodis och ostbågar namsigottsi. Jag tänkte duscha innan Let´s dance så jag blir ren och fin. Idag jobbade jag och det gick bra, sen åkte jag upp på stan och spontan köpte ett par skor, jättefina. Sen åkte jag vidare upp till sjukgymnasten och han sa att jag skulle fortsatta med mina lätta övningar i 4 veckor till sen har det gått 6 veckor och då blir det riktig träning så jag får tillbaka min muskelösa arm. Vid 14- tiden åkte jag och hämtade Ludde vid dagis sen åkte vi och handlade godis på min favvoaffär "Pickaboo". Sen åkte vi till firman och hälsade på vår älskling Fredrik, min syster Cina ville kolla på kakel till sitt badrum så jag vart kvar på firman i över 1 timme sen åkte vi upp till Fam Vennsten för vår kära Anders fyllde år, hela 46 unga år ja du Anders du är då lika snygg som du var vid 26 kan nog hålla med Fritte om att du är en Batman du har liksom på nått vis drag av honom tänkte mest på tvättbrädemagen. 

Ja ja nu ska jag in i duschen som sagt sen är det tv:n som hägrar så simma lugnt mina vänner.

Här är mina nya skor, snygga va?


Ha det gott tusen kramar Anna Smiley Faces

Kommentarer
Postat av: Bruce Wayne

Tack, ögat ser vad ögat vill se.

2009-03-09 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0