No Italian Stallion

Hej igen

Näpp, inte blev det nån skrubbning på ryggen för min del, inte heller såg jag röken av den s.k Italian Stallion nä han satt istället och spelade nintendo, japp så attraktiv är man nu för tiden hmm. 32 och tvåbarnsmorsa inte direkt ett fynd på krogen längre. Men det spelar verkligen ingen som helst roll för jag vet att jag är fredriks drömkvinna så skönt att veta.

Förresten så har jag slagit bloggrekord på antal beökare, då alltså mitt rekord nu med 21 besökare åh det är så kul.
Ännu roligare är det om jag får veta vilka alla är, ge er tillkänna vetja.

Nä ha det gott, många kramar AnnaSexy Smileys


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jag heter Lillemor. :) du vet vem jag är, Fridas buddy :) hehe din blogg is the shit !

2009-03-03 @ 23:08:42
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: cina

anna du är ju bäst,snyggast,smartast.Vad annars skulle Min Bästa Fredde välja dej för ? Älskar dej

2009-03-04 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0