Nu vet jag vad ni gör

Hej

Nu vet jag vad ni gör på arbetstid, ha jag har kommit på er. Ni läser min blogg, och det på arbetstid. Vet ni varför jag genomskådat er? jo för att jag kan se hur många som går in på min blogg varje dag och på helgerna så går antalet ner rätt mycket. Skärpning, Nä på jobbet ska man jobbe. Eller läs allt ni kan för sjutton det får mig att skriva mer. Jag ska inte tjalla.

Ja idag ska vi gå på BOLT här i Fagersta det är den nya filmen om superhunden. Barnen tycker det ska bli jättekul.
Sen ska min syster Borgitta och Anders komma ner och fika, hmm dom var här igår och lämnade blommor och en chockladask till mig för min brutna arm och jag var inte hemma. Så nu ska jag vara hemma iallafall.

Nu ska jag fixa och dona här hemma lite men jag har ont i armen.

Ha det gott, kramar Anna


Kommentarer
Postat av: birgitta

Tack för fikat, det var gott <3

2009-03-01 @ 15:57:23
Postat av: Nicke

Måste även tacka för klippningen! Nu ser man ju ut som folk igen ;) Puss!<3

2009-03-01 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0