Rädsla!

Hej

I morse kom Fredrik och hämtade barnen och körde ner dom till dagis, det gör fortfarande väldigt ont i armen så det underlättar om han kommer och hämtar dom. Jag är så rädd att han tycker det börjar bli lite jobbigt att hela tiden hjälpa mig. Fast han har dock inte sagt något till mig, jag har frågat han om han tycker det är jobbigt och om han kommer att tröttna  men han säger bara att: Nej, älskling det är ingen fara, jag kommer inte tröttna. Jag älskar dig jättemycket, tänk inte så gumman. Och dom orden är så skönt att höra ska ni veta. Han är mitt allt.

Nu är Tuva på dans och Ludde sitter och kollar på "Spy kids" en favvofilm faktiskt. Snart ska vi laga mat, sen ska vi också kolla på resor till Espania, det ska bli superskönt att åka dit. Ikväll ska Fredrik försöka att färga mitt hår tänkte ta en spakväll i kväll istället, jag skulle gjort det i Söndags men det blev annat imellan. Jag ska göra mig annu finare. Nu kommer min älskling snart hem så jag ska gå upp och slänga ihop nått gott och enkelt. 

Skriver mer ikväll, ta hand om er tusen kramar Anna 

Adult Smileys

Kommentarer
Postat av: katrin

Du har en helt underbar man anna!! Och han har en helt underbar fru, hur skulle han kunna tröttna?! Läget är som det är nu men allt kommer att bli bättre med tiden!! Sköt om dig! KRAM!

2009-03-03 @ 17:49:41
Postat av: Frida

vill du veta en sak? jag saknar dig! Puss

2009-03-03 @ 18:00:42
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: cina

Anna du skriver så fint Älskar dej

2009-03-04 @ 08:41:13
Postat av: Maria

Du och Fredrik är som gjorda för varandra. Det finns inga som är som ni. Jag vet att allt detta som Fredrik gör för dig nu när du är dålig med bruten arm och allt, skulle du med göra för honom om han blev dålig. Det är det väl det ett äktenskap ska handla om att vara där för varandra. Och det har verkligen vuxit ett så strakt band mellan er som ingen kan klippa....älskar dig min kära syster. Herregud vad djupt detta blev så är det när man harhög feber och yrar hi hi.....

2009-03-04 @ 09:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0