Piggelin!

Go kväll!

Det är så skönt för jag är piggare nu och ska gå och jobba imorgon så det är så skönt. Ikväll är det Cityakuten, mitt favvoprogram kommer sitta klistrad framför TV.

Vi har ett problem,  barnen främst Tuva vill så jättegärna ha en katt men det vill verkligen inte jag ha. Jag sa det till henne att nån katt blir det inte och då frågade hon: En kanin då? hmm nä helst inte, marsvin ? Ja jag vet att jag inte är nån djurmänniska, jag tycker det är mysigt ibörjan men tröttnar rätt snabbt när jag inte kan hålla rent och hårfritt för det är liksom mitt största problem. Att det är nyttigt för barn att ha djur tvivlar jag inte på men jag vet inte. Det är klart att jag vill att dom ska få prova på att ha djur så ja vet bara inte hur vi ska lösa det, vill faktiskt inte bara säga nej när hon tjatar så och jag vet att hon skulle ta hand om djuret för med vår katt Olle var hon helt galen i och hon älskar att pyssla hand om både bäbisar och små djur.  Hon skulle nog bli det perfekta matten ett litet djur kan ha. Ja det löser sig.

Ja nu ska jag umgås med min kära man vhan kom hem så sent kl 19 så nu ska vi gosa tills cityakuten börjar.

Här kommer en film på våra underbara barn bakandes chokladbollar

Ha det gott tusen kramar Anna Smileys

Kommentarer
Postat av: birgitta

vad glad man blev av dina barn. Eftersom det varken blir katt,kanin eller marsvin kan ni väl skaffa er en hund. Det var du ju inne på förut, eller?

2009-03-09 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0