Release me!

Hej

Ikväll var vi hos Katrin och Chrille så Fredrik fick umgås med hundarna och känna om han känner nån allergi men vet ni vad han kände inget fast han kelade med dom och lekte så nu är jag jätteglad nu kansek vi kan skaffa hund! Det är inte bara idag han träffat dom ham har åkt i deras bil där hundarna är och sen har han träffat dom igår också och kände inget då heller.

Ja ja vidare så åkte vi till Vildanden och åt mat med fam Grahn det var super gott och supertrevligt, så nu ligger barnen i vår säng och kollar på Håkan bråkan. Själv måste jag duscha och Fredrik med. Ja just det Fredrik köpt ett litet kastspö och ett par byxor sen en present till mig på vildmarksmässan. Kul kul.

Här är en låt om min ångest "Release me"



Ha det gott tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: katrin

Det blev en trevlig kväll!! Var så sur tidigare men blev glad av ert sällskap!! Kram!

2009-03-15 @ 20:40:12
Postat av: Maria

Detta är en jättefin låt, dom heter Cockies and beans. kram

2009-03-20 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0