Rörd till tårar!

Hej

Jag vill tända ett ljus för alla ni älskade människor i mitt liv, familj, släkt och vänner.

En dikt till er


När allt var som värst  fanns ni där och höll lågan vid liv
Ni var där och stöttade mig och tittade på när jag tog nästa kliv.
Jag har många gånger skippat efter luft
och jag vet att för många av er var det också tufft
När det kändes som allt tog slut
Hittade alltid ni ett ny väg ut
När livet var hårt och det på mig tärde
så fanns ni där och visade och lärde
Jag vill till slut tacka alla er som brytt sig om hur jag mår
för visst är det så att tiden läker alla sår

Tack ni älskade, underbara.


Här var dagens dikt av poeten Anna

Sen vill jag uppmärksamma alla underbara Sms jag fått under resans gång

Syster Maria:
Gumman du vet att du kan ringa eller komma hit när som helst,
jag finns alltid där för dig
Det finns ingenting i världen som du inte kan genomföra,
komihåg att jusst du är unik.
Du har 2 underbara barn å en man som älskar dig oändligt.
En familj som alltid finns där för dig.
Det finns egentligen ingenting som man kan säga, men du kommar att klara av det här.
Jag vet att man inte tror det...men tro mig du fixar det.
Kommer alltid att älska minälskade lillasyster.

Tänker på dig hela tiden. Älskar dig min älskade lillasyster

Syster Cina

Anna, rasmus och jag ÄLSKAR DIG puss

Hej, Jag tänker på dig hela tiden. Jag kommer till dig på Fredag om du vill.
Rasmus och jag älskar dig ska du veta. puss puss

Niclas
Tänker på dig! Hoppas att allt löser sig, puss

Mimmi
En massa stärkande kramar från mig. Tänker på dig.

Frida
Jag tänker på dig, jag älskar dig!

Hanna Eriksson
Du vet att jag finns här om du vill prata eller bara fördriva tiden lite,
hoppas du mår bättre snart, kram Hanna

Camilla Sundius (Jobbarkompis)
Anna Det tar tid och det kommer att bli bra!Nu ska du bara vila huvud och kropp...min kära vän!
Tänker på dig och du får gärna höra av dig om jag kan hjälpa dig med något..stora kramar på dig!

Maritta
Ta hand om dig vännen tänker på dig, många kramar från Maritta

Birgitta Björk (jobbarkompis)
Hej Anna jag tänker på dig kram Birgitta, ring om du känner för att prata!

Ullis Danielsson (jobbarkompis)
Hej min vän, om du orkar så kan du höra av dig. Tänker på dig o sänder positiv energi, kram Ullis

Eleanor Johansson 
Hej min vän!Har tänkt på dig ändå sen vi pratade, hoppas att du mår bättre och att dom kan hjälpa dig.
Tänker på dig vännen och hoppas innerligt att du mår lite bättre. Många styrkekramar Eleanor
Nina Gustavsson
Hej gumman! Hörde att det inte var så bra ...Tänker på dig o finns här om du behöver... kram Nina.

Jag har säkert fått fler fast jag inte har dom kvar i telefonen

Sen har jag fått 3 vykort

Ett från Mimmi:
Jag tycker om dig, Finns här för dig min älskade vän. Vi tar en dag i taget!  Älskar dig! Puss och kram Mimmi

Ett från Jenny Holmgren
Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig. Hoppas att du mår bättre. Finns här om du vill.
Många kramar Jenny

Samt ett från Terese som jag tyvärr inte hittar.

Sen alla fina blommor jag fått plus alla stöttande samtal

I love you all <3 Anna

Kommentarer
Postat av: katrin

Jag är så nyfiken på om vi skulle ta några hundpromenader men inget nämt... blev det ej som du ville?

2009-03-10 @ 20:36:35
Postat av: birgitta

Ja,nu var poeten framme igen. Vackert var det. <3

2009-03-10 @ 21:22:54
Postat av: Frida

Vad fint Anna! <3

2009-03-10 @ 21:28:01
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Ullis

Oj,.. så vackert Anna. Sitter med tårar i ögonen..

Som du skrivit själv, det finns inget ont som inte har nåt gott med sig, se så otroligt kreativ du har blivit, egen bloggsida, dikter mm, härligt att se!

Kram

2009-03-11 @ 07:36:43
Postat av: Mimmi

hej vännen!Vilken fin dikt! Du är en fantastisk tjej! Kramar från mig!

2009-03-11 @ 12:56:35
Postat av: Maria

Gud vad fin....man blir verkligen tagen.....



Min alltid älskade lilla syster, jag kommer alltid att vara där för dig, oavsett vad som händer....Du är ju min Anna...:-))Puss på dig!

2009-03-12 @ 10:46:31
Postat av: cina

Du får mej att gråta över denna dikt.Du har kämpat igenom detta för att du är stark och målinriktad.Som du skriver har du massa vänner omkring dej.Du är ständigt i mina tankar.Du vet var jag finns om du behöver mej.Älskar dej tills döden skiljer oss åt.

2009-03-13 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0