Simmis

Hej

Idag har jag bakat bullar och sen har Fredrik tränat styrke och jag har simmat, jag har så ont i ryggen och låren (träningsvärk) så jag tänkte det var bättre att simma istället för att belasta mina stackars muskler ännu mer så nu får dom vila tills på Onsdag sen kör vi igång igen så kanske jag inte har så ont.

Så imorron tänkte jag att jag skulle baka matbröd för det är så himla gott med nybakat och hembakat. Ja så nu kan ni komma och hälsa på och smaka mina goda bullar. Välkomna välkomna!

Något som har slagit mig är att mitt i all denna "skit" som hänt har jag och Fredrik "hittat" varandra, vi har nog aldrig haft det så bra som vi har nu, jag älskar honom sååå himla mycket. Jag kanske har skrivit detta förut men vad gör det om ni får veta det igen för det är ju ändå så fantastiskt. Det känns som om jag är nykär och bara vill vara med honom hela tiden. Men det kan jag känna lite för alla mina närmaste, att jag känner mig mer närmare er så som med min storasyster Birgitta m. familj, min syster Cina, min svägerska Jenny och mina svärföräldrar Eva och Ola, alla har liksom hjälpt oss och tillfört oss mycket positivt under denna tid. Och så finns det naturligtvis fler men med er har jag redan haft nära kontakt innan detta hände. Mina föräldrar har jag alltid haft jättebra kontakt med, ja dom är mina underbara föräldrar. Sen min syster Maria och hennes familj har jag också alltid haft nära kontakt med. Ja det är väl såå nice att ha många omkring sig eller hur.

Nog om detta, snart börjar Cityakuten och nu har Fredrik suttit på tjotta i ca 1 timme, eller nja men säkert 20 min. Kan det vara att han gör nr 2? men han kan också sitta och spela barnen nintendo fast han kanske redan är färdig, lite typiskt honom faktiskt. Barnen sover och jag är supertrött men jag ska orka se cityakuten iallafall.

Ha det gott tusen kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0